Den ultranationella dagen...

Idag hade vi bara nationella på schemat, från 08.30 till 14.20 och såklart en lunch däremellan. Det kan ju vara super för vissa som behöver lång tid på sig. Problemet var bara att jag inte är en av dom. Var klar vid 9.00, vilket betyder att jag satt och stirrade på klockan i två timmar. Eller inte så länge egentligen. Tillbringade dryga 10 minuter till att läsa igenom det jag skrivit 50 ggr, och fylla ut lite så det tillslut blev 4 1/2 sidor.

Efter lunch satt jag å en massa andra små kottar i mediasalen. Spelade lite musik. Gjorde lite uppgifter i Graf B. Är klar med dom nu vilket känns skönt eftersom dom ska vara inlämnade imorgon. Har nationella imorrn igen. Muntliga i Svenska B. Ska prata i fem minuter om en massa onödigheter. Drygt, men det ska ju göras. Värst är inte å prata om sitt eget, utan att lyssna på de andra i klassen. Hatar redovisningar.

Några av sakerna jag gjorde idag
image14image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0