"Djurvakt"

image6image7
Min paprika i köksfönstret har börjat blomma! :)

I helgen har vi sovit hos svärmor å svärfars hus med alla djuren. Dom skulle iväg på VM i Malå och sen sova borta så vi tog på oss och sköta djuren och allt vad det innebar. Vid två gick jag och la mig efter flera timmars tv-spelande, och det tog inte länge förrän jag hade ett halvt zoo i sängen: Tayson (katt) låg vid mina fötter, Scott (katt nr 2) på mina ben och Kasper (golden retriver) låg och snarkade i min famn. Kewin (golden nr 2) låg i hallen och väntade på att alla skulle komma hem. Tror han låg där hela natten, ända tills han kom och lade sig på min mage där på morgonkvisten. Då tyckte han nog att jag hade sovit tillräckligt. Märkte inte ens av fåglarna under hela natten, vilket var märkligt med tanke på hur högt dom brukar låta. Det var en mysig helg... Kanske mindre mysig för Leo och Lucifer (marsvinen) som fick sova ensam på övervåningen. Kunde ju inte ha dom i sängen precis, men jag tror att dom hade det bra nog i sitt lilla hus. :)

Nu har deklarationspapperna kommit. Fattar ingenting. Det är nog många som blir lurade av det där och bara skickar in utan att kontrollera så noga. Men man litar ju på dom. Men dom borde kunna skriva lite enklare papper så man fattade något... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0