En dag som alla andra

Ingenting som utmärker denna dagen. Vaknade imorse av solen som lyste rätt in i mina ögon. Jättebra sätt att börja dagen på. Not! Sen efter jag kastat i mig två ihopvikta mackor och en skvätt te, tog jag motvilligt på mig mina skor och vandrade iväg till plugget. 
Första lektionen var en föreläsning på två timmar om hur vi förstör vår miljö. Väldigt uppmuntrande att veta att man tar död på sig själv och kommande generation, och att golfströmmen mest troligt kommer att bli förändrad eller bli sabbad helt. Ingen golfström= ny istid = Elina måste flytta till ingenmansland eller frysas ner i flera kilometers lager is. Jippie!

Redovisning efter lunch. Jag ska stå och berätta för klassen om varför homosexuella ska få gifta sig i kyrkan. Vi fick varsitt påstående som vi skulle plugga in argument för och sedan göra en broschyr eller liknande, som även skulle hålla för föredrag i det verkliga livet. Suck. Hade verkligen ingen lust med att stå å rabbla för en massa människor som ändå inte lyssnar på vad man säger.
Märker att jag är lite negativ idag. :(

Blir nog ingen lunch idag heller. Alla mina vänner är så otroligt irriterande rädd för att äta fisk, och eftersom det serveras fiskgryta i matan idag så gick alla hem och åt. Har varken lust att käka i matan ensam, eller gå hem och äta upp maten hemma i lägenheten. Nä, jag ska ändå sluta tidigt idag tror jag, så då blir det väl en macka och te framför tv:n i eftermiddag. 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Be happy :)

2008-04-17 @ 21:55:38
URL: http://JennieSefastsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0