Fjällvandring

Nu ska vi ut på fjällvandring. Buhu! Nä, men jag tror nog att det kan bli ganska kul när man väl är framme. Men vägen dit, fy. Först å främst så är man väl ingen hajare direkt på å åka skidor, också är det en uppför hela vägen. Stugan som vi ska bo i lägger mitt uppe på ett fjäll. Hoppas bara att det inte blåser så mycket å att packningen inte blir så tung. Men den lär väl väga drygt 10-15 kg minst. Idag är det då snöstorm så jag hoppas att det avtar innan imorgon då vi ska fara. Kommer alltså inte att skriva på några dagar, men vi kommer hem på fredag så då ska jag skriva om hela turen. Kanske t.o.m lägger upp lite bilder om jag får med mig kameran. 

Håll tummarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0