Jobbig dag

Aarrghh! Idag är det en sån där jävla jobbig dag. Imorse på bilden så hittade jag inte min tavla. Trodde mitt huvud skulle gå upp i världsatomer. Efter många om och men och llite hjälp från Anna, så hittade jag tavlan på golvet under skrivbordet. Den hade tydligen halkat ner mot väggen. Typiskt.

Nu blir det ännu mer filmning, och det är här rubriken tar ut sin rätt. Är så less på filmning. Det är ju det enda vi får göra. Det och olika layouter på allt möjligt. Lite variation tack!

Sen blir det redovisningen from hell! Usch! Känns lite drygt och redovisa ännu en gång när jag redan har gjort det två gånger. Visserligen så dög dessa gånger men...

Tvättid ikväll! Suck...

Men en possitiv grej är att det är maj-brasa imorrn. Å ledigt torsdag, fredag! Yeay!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi har varit lediga hela den här veckan :D

2008-05-01 @ 12:46:10
URL: http://JennieSefastsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0