Värsta sommardagen

Fick ett mess imorse av Moa. "Ingen bild idag. Meddela vidare". Vilken tur att jag fick det efter jag klivit upp, gnuggat mig i ögonen och sengångar-ätit frukost. Kunde ju fått sovmorgon. Så vad gör man då när man är ledig till tolv?

Det är värsta sommarvädret ute idag, så jag känner för att ha något somrigt på mig. Hittade lite grejs i garderoben men jag tror inte att jag kan gå såhär till skolan. Nog för att det känns som sommar, men det är fortfarande en hel
del snö kvar.

image16

Muntliga nationella idag. Kommer nog att gå bra.  Efter det blir det Media B(?). Är lite osäker på åom vi har gått över från A till B. Knepigt. Jaja, det blir medie hursomhaver.

Hälsade på mormor å morfar igår förresten. Fikade. Pratade. Kollade i klädkataloger med mormor. Trevligt. Efter det sällsynta besöket gick vi ner till svärmor och svärfar, och där blev vi kvar till elva igår kväll...

Hittade ett kort på Roger när jag antastade hans hår. Haha! Han blev inte så nöjd på mig. ;)

image17

Kommentarer
Postat av: MrPC

Oohhh..Guuuddd så sött..Det skulle va kul att se honom i nylonstrumpor oxå..heheee

Ge Roger en hälsning från Skåne - Malmö

Mvh:MrPC

2008-05-02 @ 15:00:55
URL: http://www.nordicdvdr.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0