Gäsp...

Kolla in tiden. Jag har nu varit vaken i 22 minuter. Otroligt att jag orkade masa mig upp klockan sju på morgonen! Även fast jag inte kunde sova igår. Det tog evigheter innan jag ens kände mig trött. Gick och la mig före tio och läste lite med jag somnade ändå inte förren vid ett inatt :S

Om en timme är det dags. Har nu knölat i mig TRE mackor för ovanlighetens skull. Med en massa frön å sånt i. Hoppas jag klarar mig en stund. Åtminstione fram till min lunchbaguette på vägen upp.
Om en timme går bussen och här sitter jag i mitt underställ och fryser(!) 22 grader i lägenheten och jag fryser. Hur ska det gå på fjället där det är hela 8 grader (kallt)?
Börjar nog bli lite nervös nu. Kommer jag att orka hela vägen? Kommer nån att ramla i bäcken? Har jag tillräckligt med mat med mig? Kommer jag att frysa? Få skavsår?
Det återstår att se...
Kommer hem på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0