Härliga lördag

Sitter här i handuk och en till på huvudet. Äter frukost framför datorn. Inte det smartaste kanske men bara man är försiktig så. Lyssnar på låten som jag skrev en bit ur i det tidigare inlägget. Fick en rolig kommentar om det av en Anonym som skrev att denne lyssnade mycket på låten för 6 år sedan. Betyder detta att jag är otroligt sen och helt omodern eller? ;P

För övrigt så blir det en väldigt lugn dag. Ska ner till mamma's och umgås med familjen. Bara ta det lugnt helt enkelt. Busa med Elsa och kanske tigga till mig lite raspeballer?! ;P

Har egentligen en läxa som ska göras men den kan jag ju göra ikväll, eller imorgon låter mer troligare.

Förresten, har ju glömt att lägga upp bilden på den färdiga stugan så här kommer den :)



Insåg just att jag har varit dålig på att lägga upp bilder från sommaren så här kommer lite uppdatering


Var och körde gokart med Samme, Line och Moa :)


På djurparken med pappa och Linnea :)

Kommer mer bilder sedan. Måste gå och klä på mig om jag ska hinna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjaaa, låten är från -99 så jag skulle nog säga du har rätt när du säger att du är sen och omodern.

2008-08-25 @ 10:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0