Nu är jag hemma på riktigt

För nu har jag kommit in i hemma-känslan.
Det är partaj på hotellet på andra sidan gatan, så jag å roger har en liten tävling. Det är nämligen Riff Raff Ruff(!) som spelar, å vi sitter å gissar vilken låt det är som dom spelar. Går riktigt bra för min del.
Fan va surt att dom inte spelar på Lucia-dunken istället för då skulle jag ha tagit mig in. Såg dom iof på dansgalan men jag vill se dom igen! Men nej. Nu får jag sitta här framför datorn och vara 17 år, lite trött och pissnödig... 

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

hatar att fortfarande vara 17år och fylla år sent! men snart blir det krogen för oss också ;) om dem inte höjer åldern till 20 bara för det... haha. PUss på dig! <3

2008-08-31 @ 21:54:03
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0