Sådär...

Då var det gjort! Första skoldagen avklarad. Efter det obligatoriska uppropet och lite info blev vi tilldelad våra skåp. Av någon anledning fick vi inte ha samma skåp som förra året, vilket jag är lite sur över. Tyckte så mycket om mitt gamla skåp. Istället fick jag ett sönderrepad skåp som luktade skit och som det stod dummer på insidan av dörren. Men jag ska sno tillbaka mitt gamla. Det är väl någon stackars liten etta eller tvåa som blir utan, men sånt är livet. Jag hade det faktiskt först, och dom kan ju få ta mitt nya!? ;) Se, lite snäll är jag iallafall. Men jag fick då ett överskåp iallafall.

Sen fick vi två tjocka buntar med papper, en som handlade om projektarbetet och en om fjällturen vi ska gå på onsdag. Med dessa buntar under min arm var det alltså bara att traska hemåt igen. Fick hemarbete i två dagar. Dom har nog inte tid med oss andra nu när ettorna ska ha hjälp med starten.

Dessutom fick vi veta att vi har konditionsträning på måndag. Ännu ett bakslag för civilisationen...

- God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0