Zzzzz...

Har nyss ätit frukost. Ska väl bege mig till skolan snart. Men vet ni vad det värsta med skolan är? Att dom tvingar en till allt helvete dom kan hitta på. Som idag tex. Första riktiga lektionen sedan sommaren, och vad får vi göra? Jo, konditiontest två varv på tid runt samma jävla sjö som man tvingat sig runt ända sedan fjärde klass. Fy fan säger jag bara. Sist jag gjorde det var i slutet av tvåan och då sa jag att detta är absolut sista gången! Aldrig mer. Ska försöka hålla mitt ord så länge det bara går.
Hade vi varit som alla andra skolor i Sverige så hade vi varit färdig med idrotten nu, eftersom vi läst färdigt Idrott och Hälsa A. Nä, men då är det självklart någon som kommit på att vi ska väl lägga till IDROTT OCH HÄLSA B också som obligatoriskt. När det är frivilligt på alla andra skolor. Fan vad jag hatar idrott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0