dan före dopparedan...

Jaha. Då var det snart jul. Snarare dagen före. Har just konstaterat att det här är den konstigaste julen hittills. Har inte hunnit med själva uppladdningen och därav INGEN julstämning what so ever!. Har inte kokat knäck. Inte pyntat någon gran. Ingenting. Men så blir det när man jobbar till den 23:e. Men jag är då ledig imorgon iallafall. Som tur är ska jag fira jul hos mamma och där är det nog betydligt mer julstämning än här. Börjar själva julaftonen med morgonsfika hos sväffes, sen ner till mamma och fika med pappa och sen börjar väl själva julfirandet med kalle och hela köret. Jag ska njuta av varenda sekund.

Nä. Nu måste jag gå och klä på mig så jag inte kommer försent till jobbet. Längtar till ikväll klockan 19. Då ska man hem, ta det lugnt, fira ledigheten och se på mamma mia-filmen. Kanske även sussa lite i soffan. Haha... 
God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0