en allmänt pissig dag


Känns som jag har skrivit fler inlägg med just den rubriken. Men det är verkligen en dålig dag. Tror att jag vaknade på fel sida idag. Klev upp halv åtta så jag fick äta frukost på jobbet vid morgonsfikat. Sen har dagen flytet på dom seg magma. Det har liksom kokat i mig hela dagen. En liten irritation som har legat och pyst och bara väntat på att få explodera. Jaja, de blir kanske en bättre morgondag?!

Har fortfarande inte vant mig vid luggen. Jag är inte utseendefixerad men just det att jag var så jävla korkad att jag kunde komma på att jag skulle klippa lugg, gör mig så jävla irriterad. Min älskade lilla snelugg som har följt mig genom halva livet är borta. Ångest. Jaja, den växer väl ut. Men alldeles för sakta!
Plöööö... Nu måste jag plugga lite förbannade religion. 

Just de. Har blivit medlem på facebook idag. Men vad har man den till egentligen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0