Hold your head up high...

Fan, vilken natt! Det var länge sen jag hade så jävla mycket att grubbla på. Klockan var 03.34 sista gången jag tittade. Där vid två klev jag upp och letade reda på min mp3 för att fördriva tiden lite. En timma senare fick jag lite sällskap av Mattes sms. Men annars var det rätt lugnt. Lyssnade på Nomy. Kom på hur jävla stolt man ska vara över sig själv egentligen. Att man har tagit sig så pass långt i livet ändå. Det är inte fy skam. Egen lägenhet. Självförsörjande. Bra betyg. Två jobb samtidigt som skola. Folk som tycker om en. Folk att tycka om. En överfull garderob som bara blir fullare. Mat på bordet och en säng att sova gott i om natten. Om man nu lyckas somna.
Jaja, med risk för att bli ännu mer självömkande än vad jag redan varit så ska jag nu dra ner på byn och se om jag hittar nått fint tyg som någon gång i framtiden kommer att bli mina nya köksgardiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0