Rubrik


Måndag igen. 
Hade en riktigt lyckad 1:a advents bjudning igår. Massa fika, massa folk. Mamma, Johan Erik å Elsa kom med mat. Medans vi åt kom Pappa å Linnea. Inte långt därefter kom Gammelmormor å Tage, Mormor å Morfar och Samme å Line. Fullt hus med andra ord. Synd bara att vi har ett så litet kök. Vi rymdes men inte alla så några satt i tv-rummet och jag sprang emellan som en halvgalen iller. Kollade så alla hade fått fika, om det var något som saknades. Alla var mätta och belåtna innan kvällens slut.
Hann också jobba under dagen mellan 10 och 15. 
Men när de sista gästerna farit hem var jag helt slut så jag diskade undan och gick och la mig vid halv tio. Somnade som en stock. 

Idag ska jag fara på guldaffären och kolla om dom har nått spännande. Skulle tydligen vara upp till 50% rabatt, och jag behöver en klocka. Hoppas att den är på specialpris :)

Måste också gå på skoaffären och köpa mig ett par vinterskor. Börjar vara alldeles för kallt med sommarskor!

Sen har jag en passa plugg som ska göras klart, och körkortsprov imorrn som också ska pluggas till.
Med andra ord har jag häcken full!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0