Snart kommer vårens bibel!

Har nyss beställt den så jag hoppas att den kommer snart. För er som tror att jag plötsligt blivit kristen har helt fel, det är förstås H&M's vårkatalog jag pratar om! När den kommer ska jag låsa dörren, bädda ner mig i sängen och bara glo på alla fina skapelser. Eller nja. Det finns mycket som är fult. Eller väldigt mycket faktiskt. Eller fult å fult, sånt som inte passar mig i smaken kanske man kan säga. Men några guldklimpar finns det och dom SKA flytta in i MIN garderob!! Så är det med det... Problemet är att dom kostar 500 spänn styck!! Så det blir 1000 spänn bara för två plagg. Men det kan jag väl vara värd, som jag jobbar å sliter ;)




Bilderna är lånade från hm.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0