Torsdag

Har kommit in i nån form av jetlag. Går bara omkring som ett kolli och väntar på att det blir sängdags. Känns till och med som att julen redan har varit. Som att julen var den 1:a advent och sen var det klart. Ändå är det 20 dagar kvar.

Å magsjukan härjar fortfarande här runt omkring mig. Nu är det mormors tur, så varken hon eller morfar kommer på middan på lördag. Måtte jag inte bli sjuk. Hoppas hon blir frisk snart.  

Jag insåg en sak idag när jag gick hem ifrån jobbet. Det här blir min 18:onde jul. 18 jular. Med denna tanke upptäckt så insåg jag också att det här blir min 18:onde födelsedag. Herrejissaness. Vart tog tiden vägen? Jaja, the show must go on. Eller kanske jag ska säga Let the show begin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0