Vuxenpoäng?

Isåfall borde jag ha upp emot 1000 poäng just nu. Haha. Har varit på banken och fixat mig ett nytt VISA-kort, skaffat mig Internetbank (finally) och en dosa så jag kan betala räkningarna. Sen när jag ändå var där så öppna jag ett nytt konto så jag kan börja spara pengar för framtida behov. Pensionen kanske? :D
Så nu sitter jag och försöker klura ut vilket abonemang man ska teckna för hemtelefoni. Varför ska det va så jävla krångligt egentligen? Kan man inte bara sätta ut en summa, Pang, det här ska du betala varje månad. Så slipper man allt tjafs. När man tror att man har klurat ut var alla kostnader kommer ifrån och kommer till slutpriset och TECKNA så har dom helt plötsligt lagt till en massa. Åh! Jag måste nog ringa dit och prata med dom. Fattar ju ingenting av deras skitsida!
Sen adressändringen är ju en vetenskap i sig. Bah! Måste nog ringa mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0