Bråttomt bråttomt...

Stressar som en tok för att hinna allt! Har redan hunnit köpa mammas present, ätit frukost och gjort mig iordning. Och vattnat blommorna...
Jag som bara skulle jobba en dag den här veckan har nu jobbat sen i tisdags. Jobbar till 17 idag, blir hämtad och åker direkt till Rogers farbror som fyller 40. Vet inte ens om jag hinner med någon middag. Efter det far vi och bygger på våran stuga. Ska ta en massa bilder så ni får se hur det går till när man bygger en liten stuga helt själv från grunden. Lägger tak, installerar fönster och dörrar, målar och allt sånt. Blir spännande!

Nä, nu måste jag rusa! Ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men du, faktiskt så behöver inte mamman ha någon present, faktiskt!!!!! HA en härlig helg å jobba inte ihjäl er! Kramar

2008-07-11 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0