Brunettelina lever livet...

Imorgon jobbar jag. Känns jobbigt. Själva jobbet går ändå ganska bra, det är cyklingen dit och hem jag inte gillar. Fy fan vad tråkigt det är att cykla. Men det är bättre än att springa, för det ska gudarna veta; det finns nog inget tråkigare än att springa runt och flåsa som en idiot, och låtsas att det är roligt för "man får ju motion" och "det är hälsosamt att träna". Det kan det ju fan inte vara.

Nä, man skulle ha kommit på något jävligt smart som bajsar ut pengar in på mitt konto. Några millar skulle sitta fint, någon som vill donera? Man skulle kanske bli en Blondinbella 2? Men vad skulle jag kalla mig? Brunettelina? Hahahahaha! Ja, det kanske inte var så dumt. Om jag fick några mäktiga människor på köpet som skarpt gillar alla mina idéer som jag kommer på, och gör dom till verklighet oavsett om det är skor för grodor eller skyddsnät för toalettsitsar som skyddar mot eventuella fallande tandborstar. Oj fan! Nu gav jag er idéer. Rör dom inte! Dom är mina!

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

HAhahahah! :P skön du :p

2008-07-03 @ 23:07:44
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0