God natt...

Imorgon mina vänner, blir det en tiiiidiig dag! Måste upp före sju om jag ska hinna. Börjar åtta. Eller vi har då ingen frukost hemma så egentligen behöver jag inte kliva upp förren kvart i åtta. Ska dessutom på ett nytt jobb imorgon. Eller nytt och nytt, det är samma butik fast en större. Dom hade brist på folk så då får jag rycka in på min lediga dag. Pengar pengar! :) Haha! Känner mig som en snål-hugo! Men så är det. Fick ju ingen lön förra månaden eftersom jag går på timlön, så jag får den månaden efter jag slutar jobba. Fick ju ändå studiebidraget så...

Borde gå och lägga mig. Är verkligen ingen morgonmänniska! I vanliga fall börjar jag tio så jag kliver upp just före nio, äter fil med banan medans jag sitter med svullna morgons-ögon och tittar på hej hej sommar. Jag vet det är ett barnprogram men det passar bra för en som inte är riktigt vaken än. Som sagt borde gå isäng nu. Istället sitter jag och ser Sex and the city. Ja, som sagt...

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Tidig? jag börjar kl.7 xD

2008-07-09 @ 14:59:44
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0