Hemma en snabbis...

Ska bara skriva en rad innan jag ska hoppa in i duschen och gå isäng. Jobbade i helgen till två, sen for jag hem till mamma och hjälpte hon att måla i lillebrors rum. När vi var klara med det, vid 22-tiden, bar det av till stugan. Väl framme började jag måla en vägg på lill-stugan, som jag sedan har fortsatt med hela dagen idag. Hann också med att mäta och såga lite bräder till altangolvet.

Hade ju som sagt tagit en massa bilder under själva byggandet av stugan, ända från grunden, men jag hittar fortfarande inte kabeln. Tog dock en ny bild idag med mobilen, så ni vet vad jag sysslar med på min lediga tid ;)



Det ser ut som att färgen är svart nu när den inte riktigt har torkat, men den är egentligen mörkblå...
Vi hann göra lite mer efter detta ögonblick, som att sätta upp dörren och fönstrena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0