Kommentarer

Jäklar vad många kommentarer jag fick angående tidigare jag-vill-vara-med-på-mest-aktiva-listan-inlägget. Det är tydligen fler som vill det :)
Så till en av mina kommentatörer:
Jag tror nog att det är flest inlägg per dag dom är ute efter, inte kommentarer ;) Men det är ju bara vad jag tror, vad tycker ni?

Jobb, jobb, jobb. Jobbar imorgon. Suck. Men det är ändå en ganska lugn dag. Inte så himlans många timmar. Efter det ska jag hem till mamma och mysa, precis som jag gjorde innan jag flyttade hemifrån.

Ps: Förra helgen var årsjubileumet i våran lägenhet. Det var alltså ett år sedan jag valde att helt stå på egna ben när det gäller att ta hand om mig själv (och min rumskamrat); dvs. se till så att det finns mat på bordet, rena kläder i garderoben, renta golv osv. Nog för att jag tvättade och städade hemma hos mamma också, men det var ju mest bara mitt rum och mina kläder. Nu är det ju fler än mig själv som jag ska ta hand om. Det är alltså ett år sedan jag blev "vuxen".

Men det är inga problem. Har alltid varit en sån som sätter andra människor i första hand, sett till så att dom är glada och nöjda och mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0