Måste...skaffa...mig...ett...liv

Nu! Kan inte bara sitta här och gräva ner mig och tycka synd om mig själv. Jag vill hitta på saker, fara ut och resa lite, sola, bada. Inte sitta här och fundera tills mina hårstrån blir alldeles gråa.  Snart är sommaren slut. No more efter det. Då kommer vintern med kylan och skitplugget. Fan!
Drömde en mycket konstig dröm inatt. Gjorde så många dumma val. Ångrade mina val oerhört när jag vaknade, men ändå var det något som fortfarande lockade, något nytt och spännande. Något utöver det vanliga. Något som jag nu går och grubblar på. Men en sak är säkert. Vill man uppnå denna dröm får man offra något oerhört bedydelsefullt, något som jag inte vill förlora. Då kommer jag att ångra mig djupt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0