Mitt "nya" liv...

Ikväll har jag klippt mig. Inte så mycket, bara 2 cm ungefär. Det fattas ungefär en decimeter innan mitt hår når ända ner på röven. Fint ibland, men helseke vad jobbigt det är. För det första så tar schampot och balsamet slut på en pisskvart. Sen måste man kamma sig flera gånger om dagen, annars har man ett stort fågelbo bakom huvudet. Nog för att jag inte behöver göra mer än att vrida på huvudet så är håret tovigt... Och när jag kammar mig går kammen bokstavligen AV! Så nu har jag en halv kam kvar, som dessutom saknar några "tänder" som lossnade nu när jag försökte kamma igenom håret innan klippning. 

Känner mig konstig på nått vis. Har ju som sagt plockat ut alla miljoner örhängen som jag har i mina öron. Klippt ner mina naglar och tagit bort nagelacket har jag också gjort. Undra vad som har fört mig till denna förändring?

Funderar på att klippa mig ännu mer, till axellängd. Men då ska jag dock låta en frisör sköta jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

NEJ klipp inte av håret!!!!! NejnejnejnejNEEEJ!

2008-07-03 @ 23:09:18
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: Jenniiie

HAHA You wish! men ja har aldrig ångrat nått så mycket som när ja klippte av mitt hår :(

2008-07-03 @ 23:33:49
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: mamman

BRA! Men du behöver ju inte ta bort allt ju! Boka in en tid hos Jessica å Aina så betalar jag!!! Kramen

2008-07-11 @ 11:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0