Sex...

...dagars veckor är det för mig för tillfället. Mycket jobb alltså vilket förklarar varför jag inte skriver så mycket. Men förhoppningsvis blir det lite bättre sen när skolan börjar, då jag ska fokusera lite mer på det ämne som bloggen egentligen är gjord för: Musik.


En av alla hundratals raggarbilar som var ute på vift...

Trots mycket jobb hann jag ändå fara en sväng på Motorveckan efter lördagens arbetspass. Kul, men träffade inte så mycket känt folk. Kan vara för att det var så packat med människor så man knappt tog sig fram.


Helt plötsligt dök en kille upp från ingenstans och började spruta eld mitt på gatan...


Gäddan på just under 3 kilo...

På söndagen blev det stugmålning igen, så nu är hela fasaden målad. Hann även med lite fiske där jag drog upp gammelgäddan :) Fy usch å blä vilken läskig fisk! Förstår inte varför jag är så rädd för fiskar...
Vi badade också igår, första gången i sommar. Hade lite problem eftersom det kryllade av fiskar även där, dock i mindre storlek jämfört med gäddan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0