Solig dag

Idag har jag fått stor-celebert besök av min tvååriga lilla syster. Hon är söt idag (som alltid) i en liten prickig klänning med svarta leggins.
Vi ska gå ut och hitta på en massa bus och titta på lite tapeter till tv-rummet. Fast hon ligger och sussar nu i våran säng, och sen ska hon äta lite krubb.
Får se hur länge hon stannar. Hon får själv välja, men hon brukar ju vilja stanna på middag iallafall.

Det var så sött när hon ringde igår och frågade om hon fick komma:

- Elsa hälsa på min Eliiiinnnaaa!

Jag: - Det är klart du får. När kommer du då? Vilken tid?

Tyst en stund. Tänker.

- Elsa kom klocka sju!

Alltså sju på morgonen. Fick henne att flytta fram det till tio så jag iallafall hann kliva upp. Men hon kom ändå när jag låg och sov så vi kröp ner i sängen igen och läste ABC-boken.


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

aw :)

2008-07-07 @ 14:35:07
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0