En knasig dag

Sovde till tolv. Var lite trött efter nattens bravader ;)
Idag har vädret varit skitkonstigt! Ena stunden har det regnat så mycket så jag trodde att vi skulle få vatten ända upp till balkongen, och nu är det soligt. Knepigt värre.


Lördagsnöje på Blåvägen, Texas Hold´em

Har ju som sagt gjort en nu design, för er som nu mot all förmodan har missat det, och jag har bara fått possitiv respons. Det är ju alltid kul.

Provade en ny maträtt idag också, skinksnittsel med en hemma gjort sås a la elina. Gott blev det iallafall. Det blev en kladdkaka till efterrätt också som jag bjöd Mamma, Johan och Elsa på. Men den blev lite misslyckad för jag glömde slå av snabben på ugnen så den blev lite bränd. Haha!

Nä nu ska jag se Tillfällig fru sökes!
Hare´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0