Galen dag!


Chili & Tudor

Idag har det varit en lite... smått galen dag! :)
Började med sovmorgon, vilket var den första på vääääldigt länge! Hur skönt som helst. Sen käka vi pannkakor till Frukost/lunch. Mumma!
Sen bar det av till mamma, vilket slutade med att vi fick ut och jaga hund i en timme.
Tudor kan tydligen öppna dörrar själv, så han och Chili stack. Fick tag på Chili efter ett tag, men Tudor han blir som helt i en annan värld. Lyssnar inte till nån, fastän man mutar han med godis.
Sen blev det jobb, slutade 18.00, for hem å käka och hämtade cykeln så jag tar mig till jobbet imorgon bitti. Börjar 09.00 så det känns ändå sådär, men på torsdag börjar jag 08.00 å det känns lite mindre bra. Jag vet att jag kommer att vara trött, men det är ingenting jämfört med att jag måste cykla dit! Jaja, jag är iallafall ledig på midsommar :)
Drog förresten en sväng till mamma å dom efter jobbet. Dom håller på att gräva runt huset, så det är lite smått kaotiskt där med flera meter djupa gropar runt hela huset. Alla rabatter är sabbade också. Jaja, det är inte min gård och det behövs ju ny isolering så...

En sak till, nu börjar det droppa in lite kommentarer i lilla lådan. Det är alltid lika kul så fortsätt med det! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha skön hund :P

2008-06-18 @ 13:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0