Måste man utvandra till månen?

Har lagt märke till att mina inlägg ofta har handlat om framtiden eller jordens undergång. Antar att det är det som min hjärna tycker är viktigt att diskutera om nu. Kanske för att det är så pass aktuellt, det är ju ändå något som rör alla.

Det som upprör mig just nu, och som relateras till rubriken, verkar bara gälla mig och dom runt omkring. 
Det är så jävla sjukt så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Helst av allt vill jag nog bara lägga mig under täcket, hålla mig isolerad från världen. Fan, va svårt allt blev nu då...

Är det så att man måste utvandra till månen för att få lugn och ro i sin tillvaro?! Ja, det är frågan det.

Jaja, nu till lite roligare saker. 
Är ledig imorrn, så jag ska ut på lite äventyr. Kanske lägger upp bilder sen. Vem vet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0