Min dille-grej

Har märkt att det är många som har dille på något. Ta Pernilla Wahlgren tex som samlar på skor och har galet många av alla olika färger och former. Sen finns det ju Blondinbella som samlar på klänningar. Och sen finns det ju lilla jag, en vanlig hederlig svensson, som samlar på...



SOCKAR! Har hur många par som helst, och det är alltså sockar som jag inte använder utan som jag bara samlar på mig som kan vara bra att ha. Hehe. Trots detta traskar jag runt i mina gamla sockar med hål i, för att slippa öppna ett par nya. Har en regel att bara öppna ett par nya när jag har slängt ett gammalt. Jag är lite konstig, men så är det ;)

Ja, det har ju som sagt varit marknad i helgen (och självklart köpte jag mig åtta nya par sockar). Köpte en ny handväska också. Å en t-shirt. Sen vare ju dansgalan igår. Det hade ju utlovats att Charlotte Perrelli skulle framträda, men nu hade hon helt plötsligt fått någon mystisk sjukdom(!) så vi fick nöja oss med Jan Johansen, Lotta, och Riff Raff Ruff. Men det var lika bra det. Lite dålig stil bara att man ändå fick betala fullt pris för något som inte ens dök upp. Dålig stil!
Jaja, hann prata lite med Mr. Johansen innan han drog vidare, så han signade min arm...;) Bara för att bevisa för mamma att jag hade pratat med honom, hon som tycker han är så snygg. Haha!


Kommentarer
Postat av: Jennie

nämen, va tåkigt att hon inte var där

2008-06-29 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0