Mitt andra intresse

Ett av mina absoluta favoritintressen är ju musik, som nog kanske alla vet? Men jag har också ett annat intresse som ligger mig lika varmt om hjärtat, nämligen blommor. Älskar alla gröna växter som jag har överallt i lägenheten. Det är fullt i vartenda fönster. :) Ännu roligare är det när man skaffar sig en växt som är lite ovanlig eller någon som man inte redan har. Köpte en idag när jag var nere på handelsträdgårn. Fick plantera om lite blommor för att den skulle få plats. Har bara en häng-ampel nämligen och den var upptagen av några tagetes ute på balkongen. Men dom fick maka sig över till en annan kruka ;)

Mitt köksfönster. Det nya tillskottet i mitt lilla blomsterharem är denna Häng/klätterkalla.


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Duktig du är som håller dem levande, jag har en blomma och den är halft död xD

2008-07-01 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0