Stora rensar dagen

Herregud vilken samlare jag ändå är! Sitter och rensar ur min mac på skolan. Har kastat bort över 1000 objekt! 
Upptäckte att man kan jämföra mig med en hamster eller nått :)
Jag sparar ALLT! Sen så har jag ju naturligtvis gjort minst 2 säkerhetskopior på allt som jag placerat ut lite överallt, bla. på det trådlösa nätverket. Gissar att lärarna kommer att få spunk på mig när dom ser att det står mitt namn på det mesta ;) Haha!
Det är PDF-filer, iMovie projekt, Quicktime projekt, vanliga dokument, Indesign-filer, bilder... Överallt!
Blir nästan tokig på mig själv nu när jag sitter här och försöker rensa. Har svårt för det dessutom, att veta vad man ska ha kvar och inte. 
Men nu har jag alltså slängt en hel del, lagt över en kopia med några arbeten på nätverket, skrivit ut några, sparat på USB-minnet och nu också på Rogers, när han nu kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0