Torsdag



Ja, hade ju som sagt skolavslutning i Tisdags. De regnade. De var kallt. Jag frös. Men det var de värt. Jag vann ju dock-priset. Haha!
Efter kylans bravader gick jag på jobbet för att hämta mitt schema, prata med chefen och så. Visade sig att jag skulle börja redan dagen efter, på morgonen. Så det blev en tidig kväll alltså å inte så mcyket festande för min del. Somnade vid 02,00 ungefär. Vaknade på morgonen och kände mig som en zombie! For till jobbet och jobbade till fyra. Gick hem till Mamma´s och åt middag. Följde med på Eriks skolavslutning, där jag mest sprang runt kyrkan och jagade Elsa. Haha. Sen blev det lite fika innan hemfärd.

Ja, Idag hade jag tänkt att verkligen ha sommarlov på riktigt, nu när jag ändå är ledig från jobbet. Vägrade ställa klockan för jag tyckte att jag förtjänade lite sovmorgon. Men nej, inte det! Vaknade av Rogers jävla väckarklocka from hell. Sen fick jag köra iväg han till jobbet, tror att han glömde bort varför klockan ringde.
Sen när jag äntligen hade somnat om, ringde min lilla pappa å väckte mig. Hmm...

Jaja, nu är jag då iallafall vaken.
Ska fara å fira Linnea. Det blir tårta till frukost då.
Det har varit ett jäkla firande nu ett dag. Det är alltid någon som fyller år. Konstigt att alla fyller år utom jag. Men det betyder alltså att dom blir gammal fortare än jag!? ;P

Kommentarer
Postat av: Ina

vart jobbar du?

2008-06-12 @ 17:32:43
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0