Vad var egentligen syftet med bloggen?

Ja, vad var egentligen själva budskapet jag ville få fram när jag skapade denna blogg? Tanken slog mig idag att jag inte ens vet vad det är för blogg jag har! Det är ju ingen modeblogg, även fast jag skriver lite om kläder och skor. Det är ingen matblogg, även fast jag skriver lite om mat. Men vad är det då? Förslag?
I grund och botten var denna bloggen till för att jag skulle skriva om mina framsteg till att bli en gud på att lira gura, men jag har ju knappt skrivit ett ord om mitt gitarrspelande. Det står tom i beskrivningen för bloggen att det är det den ska handla om. Men så blev det inte. Nejdå!

Nä, min blogg handlar nog om livet helt enkelt. Måste bestämma ett tema, alltså vad jag egentligen ska skriva om, och hålla mig till det. Det finns ju tillräckligt med modebloggar, så det behövs inte en till Nog för att jag inte kan så mycket om mode direkt. Måste finnas något jag kan skriva om? Ja, jag kommer nog på något så småningom...Förhoppningsvis.
Tills vidare får det helt enkelt handla om livet. :)

Förresten, såhär vackert är det på gården nu när dom håller på att gräva runt huset och lägga ny isolering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0