Bråttomt

Nu har jag exakt... 5 minuter på att knåpa ihop nått poetiskt innan lektionen börjar.
Hade som sagt apont i huvudet igår så jag la mig på soffan och snarkade drygt två timmar, innan jag vaknade och tog en tablett för att dämpa "Big Bang 2" som försegick i mitt huvud.
Allt sovande under dagen ledde till sömnproblem på kvällen. Låg och retade mig på tv:n. Tv-folket måste bara ha så sjukt dålig fantasi! Nu har både trean, fyran OCH femman kommit ut med varsin version av "ensam-desperat-uppmärksamhetskåt-tråkmåns-söker-likasinnade". Fy! Borde det inte vara dags att komma på något nytt?

Äntligen fredag igen! Längtar hem! Är så mndsfjdxzhfajfhfd less på skolan nu så jag tror jag spyr på mitt foundation-ner-smetade mac-tangentbord. (jag är inte den skyldige!)

Jaja, nog med tråkigheter. Nu ska jag jobba på mitt framtids a la ECO-hus. Kuuuul!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0