HPDE-Tisdag!

Ja åker bil... ser inte så gammal ut. Haha


Använder min mammas älskade uttryck "HåPeDE" till denna dag, för det är verkligen en sån dag! Vaknade imorse av att klockan ringde, självklart. Har börjat snooza alldeles för mycket för mitt eget bästa. Är så förbannat trött så jag börjar undra hur det står till egentligen. 
Blev utkörd från matan. Eller inte utkörd direkt, men de kom en massa barn och satte sig vid mitt bord så jag bytte bord så att de skulle få ta MITT bord. Hann knappt ta en tugga vid det nya bordet förren en lärare för mellanstadiet kom och sa att jag fick flytta på mig för att det var fyrans bord. Sen när kan man paxa ett bord?
Lättretlig som jag är så tog jag min mat och slängde den, samtidigt som jag rabblade upp en fin liten ramsa i huvudet; "Nog är det väl förbannat att man inte ska få..."
Så nu är jag hungrig igen. Jävla skit!

Blev upphämtad på vägen tillbaka till skolan, så jag fick köra lite Volvo. Känner mig så liten i en så stor bil!

Tycker nästan synd om er som läser mina inlägg, med tanke på att jag så sällan skriver så ni får läsa samma saker flera gånger... :/Men nu ska det bli ändring på det!


Nu är man "moster" också...:P


Min kärleksfulla blomma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0