Lyckliga Onsdag!

Åh, jag har sån impulsglädje för tillfället. Allt känns så... kul! Nu har jag betat av två halv-dryga lektioner så det är bara det roliga kvar; MEDIA! Håller på å bygger ett EKO-hus, en prototyp på hur husen kommer att se ut i framtiden. Allt material är återvinniingsbart såklart! Väggar, tapeter, golv, fönster, you name it! Det är skitkul! Sen ska jag göra en broschyr om varför folk ska köpa just mitt hus, och bestämma hur allt ska marknadsföras. Blir alldeles i extas!

Känner mig uppåt rent allmänt idag. Kanske är det för att jag äntligen får chansen att smita iväg lite tidigare från skolan. Vi går heldagar från morgon till kväll, med nästan inga raster, 50 minuters lunch och NOLL sovmorgonar! Dom säger hela tiden att vi ska få bättre schema ju fler kurser vi betar av, men jag vet inte det jag. 

Så, efter skolan ska jag gå förbi och höra om det blir nått sommarjobb. Efter det blir det en hemmakväll med tvätt och städning. Till och med det känns lätt som en sommarbris. Haha!

Kommentarer
Postat av: Malin

heh, vi har typ en lektion per dag och de tär bara djurvårdarkurser typ ^^ Oftast har vi sovmorgon också :D

2009-05-27 @ 17:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0