Senildepartimentet är inneboende...

...i mitt huvud! Förstår inte vad som är med mig! I vanliga fall behöver jag knappt anteckna något för jag brukar ändå komma ihåg det mesta. Men nu, helt plötsligt, så glömmer jag allt! Och då menar jag ALLT! Ett exempel på min senila vän som bor i mitt huvud, är när jag gör något och ska gå på toa. Jag börjar gå till toan, och när jag kommer in så har jag redan glömt vad jag skulle göra. Ändå är inte lägenheten så himla stor, så det tar typ en nano-sekund att frakta sig igenom hela. Ändå glömmer jag! Så blir det med allt jag ska göra! Hela tiden! Det driver mig till vansinne!
Sen när jag försöker komma på vad jag har glömt, tänker jag så det knakar men kommer ändå inte på vad jag har glömt. Då får jag en jävla huvudvärk istället!

En sak till som jag har lagt märke till när det gäller mig själv, är mitt extremt korta tålamod när det gäller vissa saker. Som datorer tex. Tar jag mig inte till den sida jag tänkt tillräckligt snabbt, blir jag förbannad och stänger av datorn! Nog för jag alltid har haft lite kort stubin, men jag har aldrig kommit på mig själv med att fundera vad fan jag håller på med, när jag sitter på golvet med kontakten till datorn i handen och svär. 

Vad är det som händer? Håller jag på att bli gammal och gaggig eller är det bara en period, en fas?

Min teori är att jag behöver SOMMARLOV! Tror att det är skolan som driver mig till vansinne! Ja, så är det nog. Vi håller fast vid den teorin.

Förresten, har fått nya hörlurar till min mp3, sånna som man stoppar in i hela hörselgången, så att dom nästan sticker hål på hjärnan. Haha, nä inte riktigt kanske. Dom är bra, men jag undrar om dom är farligare för hörseln än vanliga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0