Ändringar

Jag har kommit på en ny regel för mig själv. Datorfördbud efter klockan 20.00. Det funkar inte annars. Jag kan inte sitta vid datorn 8 timmar om dagen, sen fortsätta när jag kommer hem. Nog för att jag gör arbete som måste göras på en dator dom första 8 timmarna, och det kan man väl kanske komma undan med. Men att jag sen sitter och slösurfar på kvällen är otroligt onödigt. Snart kommer jag måsta skaffa mig glasögon för jag har förstört synen. De vore ju typiskt.
En annan regel jag har kommit på är att gå å lägga mig vid 22. Annars funkar inte allting annat sen dagen efter. Nog för att jag aldrig somnar förren vid midnatt ändå. Men jag har lösningen på det också. Total tystnad. När jag ska sova ska det vara alldeles tyst, och är det inte det så får jag använda hörselproppar. Eller stänga av rogers dator. Det funkar ju det med. Den låter som ett helt flygplan när den surrar runt. Nä, ändring. Så. Nu är allt bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0