är det slut nu?

Jaha, det var det lovet... Man har ju inte ens hunnit känna av att man varit ledig än. Fan, det är lite dålig fördelning! 10 veckors slit, en veckas ledigt.
Imorgon börjar en sju veckors lång praktik. Måste upp tttiiiiiiidiiiigt!!!!!!!!! Börjar 07.45 och innan dess ska jag hinna förbi på skolan och hämta datorn och kopiera lite kvitton så jag får tillbaka mina pengar.

Ja, här sitter man då, ensam och nyduschad. Tända värmeljus i hela lägenheten. Tracy Chapman i stereon. Och vad gör man? Jo sitter vid datorn. Suck. Jaja, här kommer iallafall en låt som jag nöter lite nu och då.



Förresten. Är det bara jag som har kommit in i julstämning? Kommer på mig själv med att slå upp julpyntssidorna i varenda katalog jag ser.

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

okej då :D

2008-11-03 @ 18:38:27
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0