bloggvärde

Fan, vilket skitpåhitt. Det kan ju inte stämma? Har ni varit inne på bloggvarde.se? Sicket skit!
Jämförde just min blogg med Rogers. Problemet med det är att hans är värd betydligt mycket mer än min. Han har inte skrivit ett enda inlägg, har inte haft den länge och har inte gjort ett piss på layouten, ändå är den värd över 23 000 kronor!!!! Hur kan det komma sig? 
Jag har haft min hur länge som helst, ändrar layouter lite titt som tätt och skriver flera gången om dagen. Ändå stiger inte bloggen i värde... Så frågan är: Hur kan hans vara värd mer än min och vad ska man göra för att öka i värde?

Inte för att jag bryr mig hur mycket den är värd, jag skriver ju lika glatt ändå. Men lite konstigt är det ju. Det kan ju inte stämma. Måste ju vara nått slumpmässigt val? Som sedan stannar kvar?! Ta Kenza tex. En av dom mest lästa bloggarna. Hennes var bara värd runt 3 000 spänn. Och här kommer Roger med sina 23 000!!! Fan... Jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Roger B

Men självklart är det sant vem vill ej köpa min blogg för det bara mitt alias skulle väl vara värt minst

20 000kr.. ;)

2008-11-10 @ 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0