Fan vilken datanörd jag är

Men jag har då iallafall varit ute en stund ikväll. 
Suck. Nu sätter mina grannar igång igen. Nä, nu orkar jag inte med de här längre. Dom kan väl åtminstone byta låt mellan varven? 
Jag ska köpa mig ett hus ute i skogen, där bara jag kan leva om bäst fan jag vill. Men det kommer att stå mig dyrt. Måste köpa belysning till minst 2 hektar runt hela huset så mörkrädd som jag är.

Jaja. Måste skriva ett litet test. Ärligt snott av Ina, Tack för det!

HUR MYCKET SVENSSON ÄR DU?
[ ] Ditt efternamn slutar på -son. 
[x] Du känner någon som har samma förnamn som du. 
[ ] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du. 
[ ] I din familj är ni 2 barn. 
[ ] Du bor i villa. 
[x] Du bor i en tätort. 
[x] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla. 
[ ] Dina föräldrar har gift sig. 
[x] Din mamma är yngre än din pappa. 
[ ] Din pappa heter Lars. 
[x] Din mamma heter Anna. 
[ ] Din familj har en Volvo. 
[ ] Din familj har en silvergrå eller röd bil. 
[x] Du har tillgång till Internet. 
[x] Du har egen mobiltelefon. 
[ ] Du har ett eget rum. (snarare egen lägenhet)
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger. 
[ ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna. 
[x] Du har varit i Grekland. 
[ ] Du har varit på Öland minst 2 gånger. 
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger. 
[ ] Din familj har en husvagn. 
[x] Ingen av dina föräldrar röker. 
[ ] Din pappa är lite lätt överviktig. 
[ ] Du idrottar flera dagar i veckan. 
[x] Du har husdjur. 
[ ] Du får månadspeng.  
[x] De flesta i din familj är blåögda. 
[ ] Du äter McDonalds.
[x] Du följer Melodifestivalen. 

13/30
Vilket tyder på vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0