Geek in a freak

Insåg just att jag är en prylfanatiker! En tekniknörd! Jag älskar teknik i alla dess former. Tv-spel, datorer, mp3-spelare, ipod, dvd, mobiler, telefoner, kameror. Allt egentligen, som går på ström eller batteri. Sen finns det ingenting som kan göra mig så arg som när tekniken krånglar. Jag blir fullkomligt galen ;P Speciellt om datorn är segare än vad jag vill att den ska vara.
Så detta teknikintresse har gjort att jag varje födelsedag och jul önskar mig teknik av något slag. Är det inte en ny mobil så är det något annat. Detta år är inget undantag, och årets grej blir en i-pod och en ny kamera. Mobil har jag ju redan. Även om den inte är speciellt i toppform, men den duger. Och ett nytt spel till Wii, och det räknas väl också som en teknikgrej? Vi får se vad som händer.

Dagens Youtubare har jag valt med tanke på det jag just skrivit, tekniken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0