Jamaica nästa!?

Jag har skaffat dreadlocks. Det är säkert. Dock är det helt ofrivilligt. Mitt hår tovar ihop sig så förskräckligt så det ser nästan ut som dreads. Fast en enda stor. Vad gör man åt den saken? Klipper bort det? Är så jävla less på att kamma mig hela tiden.
Undrar hur jag skulle se ut i page?! Nej nej. Skaka av dig tanken Elina. Been there, done that. Never ever again. 
Nä, jag får nog knipa ihop och fortsätta kamma. Men det borde finnas något medel som slätar ut håret, eller nått som gör att det inte tovar sig. Finns det något sånt?
Så jag står där framför spegeln och borstar och borstar, samtidigt som jag sköljer munnen med Listerin som är så jävla starkt så jag blir alldeles tårögd. Jag klarar knappt av det. Har ni provat det?

Jaja, nu ska jag gå till jobbet med min onda hals och min täppta näsa.

Hare. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://lyko.se/?artnr=31%2D114

Den kan du testa :)

2008-11-19 @ 08:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0