Moi

Namn: Anna Elina
Smeknamn: Fliina
När är du född: 9 december 1990
Vad gjorde du igårkväll: Bakade lussebullar och lärde känna två nya människor ;P
Har du nytvättat hår: Ja
Vad luktar du nu: clementin 
Saknar du någon nu: Hmmm... jao de gör jag nog
När fick du senast en present: Inte så länge sen
Vad drack du senast: kaffe
Har du några högklackade skor: jajjemen, men jag använder dom nästan aldrig.
Vilken är din favoritfärg: Svart å lila
Har du blivit hotad på telefon: Näe
Vill du ha barn: klart.
Längtar du tills din nästa födelsedag: jo, inte länge kvar
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Nä, snarare att jag BETER mig äldre än jag är
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och lite spanska
Hur många hål har du i öronen: 6 
Just nu är jag: Förväntansfull och en aningen stressad
Är du blyg: Nej
Vad har du på dig: Byxor, t-shirt, trosor, bh å sockar :)
Hur mår du idag: Sådär
Ögonfärg: Svartaste bruna
Syskon: Martina, Linnea, Erik å Elsa
Favoritdag i veckan: Torsdagar. Då vet man att det blir helg nästa dag.
Hårfrisyr: Långt mörk brunt.
Skola: Luspengymnasiet
Klass: Mp3
Trivs du i din klass och skola: Jao
Favoritämne: Graf
Värsta ämne: Väntar med det till jag fått mina betyg ;)
Tycker du om fester: Med rätt personer och utan bråk så är det bra
Är du en gottegris: Kan väl hända
Är du modig: Det tycker jag nog att jag är
Gillar du att prata i telefon: Nej, jag blir så fruktansvärt rastlös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0