Nu är det jul igen...

Eller inte riktigt. Men i mitt kök iallafall. Upptäckte vid middagen  att det var något oidentifierbart kryp i blomkrukan på bordet, och bacillfreak som jag är så kastade jag in alla blommor i duschen och sprejjade dom sedan rejält med först en massa vatten och sen en massa såpa. Så överlever dom detta så klarar dom allt. Annars blir det plastblommor! När jag ändå rensat ut blommorna från köket var det lika bra att putsa fönstren och byta gardiner, så nu är det jul. :)
Putsningen var iof ganska onödig eftersom jag sprejjade fönstren med fejksnö. Men ändå. Jag vet då att dom är rena under och det är ju det som räknas, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

det är ju inte ens första advent! :O

2008-11-23 @ 23:06:54
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: Jenniiie

sant, men det blir ju mysigare ju längre man väntar :) tycker jag :p

2008-11-24 @ 15:14:17
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0