Överskattat Idol-jippo!

Hela Idol-konceptet är ett jävla överskattat påhitt. Vad händer med alla bra sångare/sångerskor? Jo, dom åker ut. Pang på, bara sådär. Svisch, sen varken ser eller hör man dom mer. Är inte det underligt så säg?
Och hur i hela världens världar kan det komma sig att Johan Palm fortfarande är kvar? Visst, han är en underhållare men han är verkligen ingen sångare. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Det är fan tragiskt. Dom som verkligen KAN får lämna torpet. 
Johan Palm är som en igel som suger sig fast, och vägrar lossna hur hårt man än skakar. Nu vill jag inte påstå att jag hatar honom, han verkar vara en ganska rolig människa i sig, men han snor ju platsen för den som förtjänar den bättre. 
Det är alla småtjejjers fel. Dom sitter där och dregglar framför tv:n och skriker så hela Sverige tappar sin hörsel och får livslång tinnitus. Skärp er för fan!
Jag har aldrig förstått mig på sådan dyrkan. Visst har jag haft några idoler genom åren, men aldrig på denna nivå. Lillpojken hyllas ju upp till skyarna. Människor gråter bara de får gå på samma gata som han en gång spottat på. De tvättar hans väg med en liten tandborste, servar han med guldsked och skriker sig hesa bara han slänger med sitt blonda hårsvall. Nä, det är patetiskt. 
Vad är det som gör att människor blir så jävla slemkåta på kända människor? Jag skulle gärna vilja veta det, för jag har som sagt aldrig förstått mig på det. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Skaffa ett liv och kom ner på jorden, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0