Piss piss piss!

Fan. Jävla skit. Förbannade jävla skit! Nu har jag gjort samma fas tre gånger och det går riktigt jävla dåligt! Var en poäng ifrån på sista försöket och nu har jag inga koder kvar här hemma så jag kan inte göra fler. Var tvungen att gå hem och göra faserna här, för alla satt och skrek åt varandra i mediasalen och spela musik på högsta volym. Så jag fatta inte ett piss av vad jag läste även fast jag läst samma mening flera gånger. Fortsatte iof på samma vis här hemma så jag tror bara att jag har en dålig dag. Men är det inte meningen att man ska kunna plugga på körkortet i lugn och ro när man väl är där, och inte bli störd av en massa oseriösa människor som lika gärna kunnat stanna hemma och leva om?! Jag vill då iallafall klara mitt körkort. Vill inte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0