söndag

Jag är fortfarande sjuk. Men det känns ändå lite bättre. Har bara haft en hemma och slappa tid nu under tre dagar, och igår var jag så jävla less på att vara inne så vi tog en promenad hem till svärföräldrarna. Blev lite sent. Var väl hemma just före tolv. Line visa mig nått nytt mönster och garn som hon fått av någon säljare, och jag haffa på kroken direkt, så nu sitter jag i soffan och producerar lite norrländsk måste-mode nu på vintern. Annars fryser fötterna bort.
Har slödamsugat lägenheten lite också. Fan, det är så jävla dammigt så den som bor här borde verkligen skämmas. Men ojdå, det var visst jag det. Och kylskåpet ekar tomt. Men jag orkar inte handla idag. Väntar tills senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0